Wat ga je doen als Service Advisor Carrosserie bij BMW:
Je zorgt voor een professioneel vriendelijk onthaal voor onze klanten.
Je maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de klant, met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelen.
Je gaat voor een persoonlijke aanpak waarbij je vooral luistert naar de klant zijn wensen zodat zijn verwachtingen duidelijk zijn en steeds kunnen nagekomen worden.
Je hebt een goede kennis van Winformex en maakt gedetailleerde bestekken op.
Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van bestellingen.
Je zorgt voor correcte en goed gecommuniceerdeafspraken met klanten, expert, makelaars en interne afdelingen
Je beheert met zorg de planning van de vervangwagens om de mobiliteitsgarantie naar onze klanten te garanderen
Dossierbeheer zonder losse eindjes is voor jou een persoonlijk streven.
Waarmee kan je ons team versterken:
Iemand die tot het uiterste gaat voor een hoge score op klant- en servicegerichtheid. Je bent een echte ambassadeur van BMW.
Iemand met een degelijke kennis van autotechniek en carrosserie. Ervaring in een gelijkaardige functie is zeker een plus.
Een gezonde dosis administratief werk schrikt je niet af en je bent bovendien organisatorisch aangelegd.
Een vlot persoon, die zowel zelfstandig als in groep goed functioneert.
Iemand die geen problemen, maar oplossingen ziet. Je weet van aanpakken.
Een vlotte communicator die zich perfect kan uitdrukken in het Nederlands en het Frans.
What's in it for you:
Werkplezier in een vaste, voltijdse én afwisselende job bij één van de referentiespelers in de automotive sector.
Een boost voor je professionele ontwikkeling dankzij regelmatige opleidingen in het BMW Center For Development.
Deel uitmaken van een familiaal team.
Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen zoals een bedrijfswagen.